کتاب جاذبه ها و فرصت های سرمایه گذاری در گردشگری جهت شناساندن ظرفیت ها و فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند، نوشته «نجلا درخشانی» و «سجاد پاکگهر» با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته اروند، رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل […]

کتاب جاذبه ها و فرصت های سرمایه گذاری در گردشگری جهت شناساندن ظرفیت ها و فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند، نوشته «نجلا درخشانی» و «سجاد پاکگهر» با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته اروند، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، با توجه به فرصت ها ی متنوع گردشگری منطقه در صنعت توریسم، تدوین کتاب و اطلسی جامع جهت معرفی این حوزه به فعالان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری بسیار حائز اهمیت بود.

گردشگری تاریخی، طبیعی، خوراک، معرفی جاذبه های گردشگری و میراثی شهرستان های آبادان و خرمشهر،نیازمندی های گردشگری آبی، روستاهای هدف گردشگری از جمله سرفصل های این کتاب است که توسط محققین به نگارش درآمده است.

  • منبع خبر : منطقه ازاداروند