در دومین روز از نمایشگاه اوراسیا ۲۰۲۳، از ۱۵۰ بسته جدید سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد کشور رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در دومین روز از نمایشگاه اوراسیا ۲۰۲۳ تهران، با حضور دکتر عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه […]

 

در دومین روز از نمایشگاه اوراسیا ۲۰۲۳، از ۱۵۰ بسته جدید سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد کشور رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در دومین روز از نمایشگاه اوراسیا ۲۰۲۳ تهران، با حضور دکتر عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور. از ۱۵۰ بسته سرمایه‌گذاری و فرصت‌های اقتصادی جدید مناطق آزاد کشور در این نمایشگاه رونمایی شد.
با افزایش این ۱۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری، مجموع کل بسته‌های سرمایه‌گذاری بی‌نام و آماده ارائه به متقاضیان، به ۱۰۰۰ بسته ارتقاء یافت که سهم منطقه آزاد اروند از این فرصت‌های اقتصادی ۱۰۶ بسته سرمایه‌گذاری است.
ارزش بسته‌های جدید سرمایه‌گذاری ارائه شده توسط مناطق آزاد کشور در این نمایشگاه بالغ بر ۲۵۰ هزار میلیارد تومان تخمین زده شده است.
این چهارمین مرحله از رونمایی از بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور است که با احتساب سه مرحله پیشین، مجموع فرصت‌های اقتصادی مناطق آزاد کشور به هزار بسته سرمایه‌گذاری افزایش یافت.
ارزش مجموع بسته‌های ارائه شده بالغ بر ۹۰۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده

  • منبع خبر : منطه ازاد اروند