مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، از حضور این منطقه در نمایشگاه تخصصی اوراسیا اکسپو ۲۰۲۳ خبر داد. به گزارش همگام خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «علی زارعی» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی اوراسیا، بیان کرد: پس از حضور […]

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، از حضور این منطقه در نمایشگاه تخصصی اوراسیا اکسپو ۲۰۲۳ خبر داد.
به گزارش همگام خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «علی زارعی» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی اوراسیا، بیان کرد: پس از حضور موفق منطقه آزاد اروند در نمایشگاه‌های ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری و فرصت‌های اقتصادی تهران، مشهد، کیش، ارمنستان و چین، این سازمان همراه با سایر مناطق آزاد کشور در رویداد اقتصادی اوراسیا مشارکت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور بازرگانان، تولیدکنندگان، کارآفرینان و مدیران ارشد کشورهای مختلف برگزار می شود، گفت: منطقه آزاد اروند نیز در این همایش اقتصادی، تولیدات صادرات محور خود را به بازار هدف معرفی خواهد کرد و مقارن آن، فرصت‌ها، مؤلفه‌ها، مشوق‌ها و پتانسیل‌های منطقه برای بخش تولیدکنندگان و صادرکنندگان، تشریح خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه در این نمایشگاه توانمندی‌های صادرات محور و فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ارائه خواهد شد، تصریح کرد: نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همت سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با هدف تسهیل تجارت در مرزهای اوراسیا برنامه‌ریزی شده است.

زارعی یادآور شد: این نمایشگاه در راستای رونق اقتصادی منطقه آزاد اروند و آشنایی تولیدکنندگان و بازرگانان در حوزه‌های صنعت، انرژی، کشاورزی، مواد غذایی، حمل و نقل، صنایع دستی، محصولات کشاورزی، پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع پزشکی، دارویی و خدمات در فضای حرفه‌ای نمایشگاهی و بین‌المللی با تجار و بازرگانان کشورهای عضو اوراسیا برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه اوراسیا اکسپو ۲۰۲۳ از ۱۳ لغایت ۱۶ آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

  • منبع خبر : منطه ازاد اروند