همزمان با افتتاح نمایشگاه اوراسیا اکسپو ۲۰۲۳، غرفه منطقه آزاد اروند رسماً فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌المللی در سازمان منطقه آزاد اروند، روح‌اله خزایی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای این سازمان، بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی اوراسیا اکسپو ۲۰۲۳ با حضور مناطق آزاد کشور فعالیت خود […]

 

همزمان با افتتاح نمایشگاه اوراسیا اکسپو ۲۰۲۳، غرفه منطقه آزاد اروند رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌المللی در سازمان منطقه آزاد اروند، روح‌اله خزایی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای این سازمان، بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی اوراسیا اکسپو ۲۰۲۳ با حضور مناطق آزاد کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: در این رویداد بین‌المللی حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری، مناطق آزاد کشور از جمله منطقه آزاد اروند به ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری، فرصت‌های اقتصادی و توانمندی‌های صادرات محور خود خواهند پرداخت.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای این سازمان، تصریح کرد: منطقه آزاد اروند در این نمایشگاه با ۱۰ شرکت منتخب از واحدهای تولیدی سایت صنعتی، حضوری پررنگ دارد.

خزایی با بیان اینکه ۱۰ شرکت‌ تولیدی فعال در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند در این رویداد اقتصادی حاضر خواهند بود، گفت: فولاد جهان آرا ، فن‌آپ تک اروند، میگو خشک اطلس، پیشگام صنعت شمس اروند، ساقه زرین اروند، شمس جاوید اروند، صنایع الکتریکی ایرانیان اروند، پترو صنعت پارسیان خزر و فسفات کارون ، شرکت‌هایی هستند که با دارا بودن محصولاتی با قابلیت‌ صادرات و وجود بازار هدف در فرای مرزهای کشور، در این نمایشگاه به ارائه تولیدات خود خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه اوراسیا اکسپو ۲۰۲۳، از ۱۳ لغایت ۱۶ آذر ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

  • منبع خبر : منطه ازاد اروند