دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور، در بازدید از سایت صنعتی منطقه آزاد اروند، گفت: شرایط برای رونق تولید، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و اشتغال در مناطق آزاد به خصوص منطقه آزاد اروند فراهم است. به گزارش همگام خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد […]

 

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور، در بازدید از سایت صنعتی منطقه آزاد اروند، گفت: شرایط برای رونق تولید، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و اشتغال در مناطق آزاد به خصوص منطقه آزاد اروند فراهم است.
به گزارش همگام خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «حجت الله عبدالملکی» مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور در سفر یکروزه به منطقه آزاد اروند، از زیرساخت‌های حوزه تولید و تجارت در این منطقه بازدید کرد.
وی ضمن حضور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی پایگاه دریایی «شهدای تکاور خرمشهر» به مناسبت فرارسیدن ۹ آذر ماه روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از کارخانجات فولاد کاوه اروند و رینگ سایپا در شهرک صنعتی خرمشهر واقع در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند بازدید به‌عمل آورد.
وی سپس با حضور در بندر خرمشهر، از آبراه اروند دیدن کرد.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در خلال این بازدید، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شرایط برای رونق تولید، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و اشتغال در مناطق آزاد به خصوص منطقه آزاد اروند فراهم است.
وی ضمن تاکید بر رفع مشکلات زیرساختی در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند، افزود: برطرف کردن این مشکلات به منظور ایجاد جذابیت برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در اولویت قرار دارد.
دکتر عبدالملکی تصریح کرد: اعطای تسهیلات به بخش تولید در منطقه آزاد اروند یکی از اولویت‌های دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور است.

  • منبع خبر : منطه ازاد اروند