مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از مذاکرات اولیه با مالک هواپیمایی ایران ایر تور برای افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان در ایام برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس، خبر داد. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه کیش اینوکس […]

 

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از مذاکرات اولیه با مالک هواپیمایی ایران ایر تور برای افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان در ایام برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳، نشستی با حضور برخی از اعضای هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند با مهندس شکاری، مالک هواپیمایی ایران ایر تور در خصوص افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان، انجام گرفت.

امیرهوشنگ بابامرادی ضمن اعلام خبر این نشست، افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی آبادان را موضوع مهمی در راستای توسعه گردشگری و بازرگانی منطقه دانست و افزود: مهم ترین بخش این مذاکره در خصوص افزایش پروازهای تهران_ آبادان در طول هفته بود که به نتایج مثبتی نیز دست پیدا کردیم.

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش فعال شدن پروازهای خارجی را از دیگر موضوعات مورد بحث در نشست با مالک ایران ایر تور عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای این مهم، مقرر شد نمایندگان بازرگانی ایران ایر تور بررسی های لازم انجام دهند و در صورت تأیید واحد بازرگانی، پرواز های خارجی آبادان به مقصد استانبول و دبی را در آینده نزدیک توسط هواپیمایی ایر تور برقرار شود .

  • منبع خبر : منطه ازاد اروند