سازمان منطقه آزاد اروند در راستای اعطای تسهیلات به کسب و کارهای خرد و متقاضیان کمتر برخوردار در شهرهای آبادان و خرمشهر، با صندوق قرض الحسنه «امداد ولایت» تفاهم‌نامه‌ای به امضا رساند. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «روح الله خزایی» معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها، بیان […]

 

سازمان منطقه آزاد اروند در راستای اعطای تسهیلات به کسب و کارهای خرد و متقاضیان کمتر برخوردار در شهرهای آبادان و خرمشهر، با صندوق قرض الحسنه «امداد ولایت» تفاهم‌نامه‌ای به امضا رساند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «روح الله خزایی» معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها، بیان کرد: صندوق قرض‌الحسنه «امداد ولایت» یکی از مؤسسات مالی زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با محوریت اعطای تسهیلات به اقشار کمتربرخوردار جامعه و کسب و کارهای خرد و خانگی فعالیت دارد.

وی افزود: با مذاکراتی که با این صندوق داشتیم، توافق شد تا با توجه به سپرده‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند و نظر به قوانین این صندوق، تسهیلات بدون بهره‌ و حتی کارمزد در اختیار اقشار کمتر برخوردار و مشاغل خرد شهرهای آبادان و خرمشهر قرار گیرد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به تمایل مدیران این صندوق قرض‌الحسنه به همکاری با این سازمان، تصریح کرد: بر اساس این توافق، سازمان منطقه آزاد اروند با مشارکت در این مؤسسه، طبق قوانین موجود از محل سپرده‌گذاری خود، زمینه اعطای تسهیلات را به اقشار کمتربرخوردار و مشاغل خرد در منطقه آزاد اروند فراهم خواهد ساخت.

وی یادآور شد: اخذ این قبیل تسهیلات نیازی به مراجعه متقاضیان به بانک‌های عامل ندارد و وام‌ها طبق قوانین تسهیل یافته این صندوق، به متقاضیان تخصیص خواهد یافت‌.

  • منبع خبر : منطه ازاد اروند