مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از امضای تفاهمنامه کاهش یا رفع محرومیت در یکی از مناطق شهرهای آبادان و خرمشهر به انتخاب این سازمان، توسط دانشگاه تهران خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی زارعی با بیان اینکه در حاشیه سفر دکتر مقیمی رئیس دانشگاه تهران جهت […]

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از امضای تفاهمنامه کاهش یا رفع محرومیت در یکی از مناطق شهرهای آبادان و خرمشهر به انتخاب این سازمان، توسط دانشگاه تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی زارعی با بیان اینکه در حاشیه سفر دکتر مقیمی رئیس دانشگاه تهران جهت انعقاد تفاهمنامه پردیس دانشگاهی، تفاهمنامه دیگری نیز در راستای رفع محرومیت به امضاء رسید، اظهار داشت: تفاهمنامه کاهش یا رفع محرومیت در یکی از مناطق شهرهای آبادان و خرمشهر به انتخاب سازمان منطقه آزاد اروند توسط دانشگاه تهران، پیمان نامه یگری بود که به امضا رسید.

زارعی در توضیح اهداف این تفاهمنامه، افزود: کاهش یا رفع نقطه ای محرومیت در منطقه مشخص شده بر اساس اولویت بندی مشکلات موجود و کمک به کاهش فقر و نابرابری در منطقه مورد نظر با ایجاد اشتغال برای اهالی و ساکنین با راه اندازی و حمایت از مشاغل خانگی از جمله موضوعات مهم مورد نظر در تفاهم نامه مذکور است که مورد توافق دو طرف قرار گرفت.

  • منبع خبر : منطه ازاد اروند