معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، از ایجاد مصالحه در نیمی از پرونده‌های حوزه کارگری منطقه آزاد اروند در سال گذشته خبر داد به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، آئین معارفه مدیر خدمات کار و اشتغال منطقه آزاد اروند، با حضور معاون روابط کار […]

 

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، از ایجاد مصالحه در نیمی از پرونده‌های حوزه کارگری منطقه آزاد اروند در سال گذشته خبر داد
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، آئین معارفه مدیر خدمات کار و اشتغال منطقه آزاد اروند، با حضور معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

در این نشست، ضمن معارفه «محبوبه آل‌علی» به‌عنوان مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد اروند، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، بیان کرد: در ۹ سال اخیر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه کار و اشتغال نقش موثری را ایفا و اقدامات متناسبی در راستای ارتباط کارگر و کارفرما صورت داده است.
روح‌الله خزایی، یادآور شد: در سال گذشته بالغ بر ۳ هزار پرونده حوزه کارگری منطقه آزاد اروند تشکیل شد که ۵۰٪ از آن به مصالحه انجامیده است.
وی خاطرنشان کرد: در حیطه آموزش، مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد اروند با اطلاع‌رسانی‌، سعی در آگاهی‌بخشی گسترده در حیطه قانون کار داشته است.
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: مسئولیت‌های حوزه کارگری در شهرهای آبادان و خرمشهر متوجه این سازمان بوده و مقارن با آن، پاسخگویی متناسبی نیز در این حوزه صورت پدیرفته است.
بر اساس گزارشی از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، ۷ هزار و ۷۰۰ هزار کارگاه فعال در منطقه آزاد اروند وجود دارد که سهم شهرستان آبادان ۵ هزار ۴۰۰ هزار کارگاه و خرمشهر ۲ هزار و ۳۰۰ کارگاه، است

  • منبع خبر : منطه ازاد اروند