مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از راه اندازی قطار ۵ ستاره فدک در محور خرمشهر – مشهد، در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر امروزامیرهوشنگ بابا مرادی در نشست با محمد رضا عطارزاده مدیرعامل و عضوهیأت مدیره […]

 

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از راه اندازی قطار ۵ ستاره فدک در محور خرمشهر – مشهد، در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر امروزامیرهوشنگ بابا مرادی در نشست با محمد رضا عطارزاده مدیرعامل و عضوهیأت مدیره قطارهای فدک و هیأت همراه راه اندازی قطار فدک در محور خرمشهر – مشهد را مورد بررسی قرار دادند.
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند پیشرفت خطوط ریلی وارائه خدمات بهتر به شهروندان و گردشگران را از جمله دغدغه های این مدیریت عنوان کرد و افزود: با توجه به حضور گردشگران عراقی، راهیان نور و زائران اربعین حسینی، راه اندازی قطار مسیر خرمشهر – مشهد یک نیازاساسی در منطقه است که می بایست در کم ترین زمان ممکن انجام گیرد.
بابامرادی تصریح کرد: مدیرعامل قطارهای فدک با پیشنهاد تأسیس غرفه مخصوص این شرکت در پایانه مرزی شلمچه جهت راهنمایی گردشگران و تسهیل در حمل و نقل ایمن و با کیفیت، خواستار همکاری سازمان منطقه آزاد اروند با این شرکت شد.
گفتنی است در ادامه این نشست طرفین مذاکره کننده با حضور در پایانه مرزی شلمچه از نزدیک ظرفیت های موجود را بررسی کردند
قطارهای ۵ ستاره فدک، اولین قطار پنج ستاره ایرانی، با ارائه خدمات متمایز در سطح خدمات ارائه شده در خطوط هوایی روز دنیا، سطوح کیفیت را در صنعت ریلی کشور به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشیده و سعی بر ارائه خدمات ممتاز به مهمانان خود را دارد

  • منبع خبر : منطه ازاد اروند