مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در راستای برقراری عدالت آموزشی؛ از تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تأمین سیستم سرمایشی مدارس محروم و کمتر برخوردار در منطقه با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان، خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی زارعی در توضیح نشست مشترکی […]

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در راستای برقراری عدالت آموزشی؛ از تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تأمین سیستم سرمایشی مدارس محروم و کمتر برخوردار در منطقه با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی زارعی در توضیح نشست مشترکی که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان و مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان برگزار شد، گفت: در راستای برقراری عدالت آموزشی، رفع محرومیت و برخورداری برابر از امکانات آموزشی، پیرو تفاهم نامه ای که با اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان داشتیم، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تأمین سیستم سرمایشی به مدارس کم تر برخوردار منطقه اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه هدف از این نشست برنامه ریزی به منظور نظارت و اجرای موضوعات تفاهم نامه مذکور بوده است، خاطرنشان کرد: تجهیزات سرمایشی بر اساس اعلام نیاز مدارس در شهرستان های آبادان، خرمشهر و مینوشهر توزیع خواهد شد.

زارعی ضمن حمایت از تفاهم نامه منعقد شده، تصریح کرد: آموزش فرهنگ شهروندی به دانش آموزان از دغدغه های اصلی مسئولان آموزشی در مدارس منطقه است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند همچنین آموزش تقویت مهارت زندگی برای دانش آموزان را منجر به تحکیم و تقویت نظام ارزشی و مشارکت پایدار دانست و اذعان داشت: در پی این نشست و با توجه به کارشناسی های انجام شده، برنامه ریزی لازم برای ساخت اولین هنرستان ۱۲ کلاسه با روش «ساندویچ پانل» نیز در دستور کار اداره کل نوسازی استان خوزستان قرار گرفت.

  • نویسنده : اکبرکاویانپور...کعبی
  • منبع خبر : همگام خبر