سازمان منطقه آزاد اروند با هدف تقویت تنها نماینده این منطقه در لیگ‌ برتر فوتبال کشور، مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اختصاص داد. پیرو بروز چالش‌های مالی برای تیم محبوب و پرطرفدار صنعت نفت آبادان، با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به این تیم […]

 

سازمان منطقه آزاد اروند با هدف تقویت تنها نماینده این منطقه در لیگ‌ برتر فوتبال کشور، مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اختصاص داد.

پیرو بروز چالش‌های مالی برای تیم محبوب و پرطرفدار صنعت نفت آبادان، با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به این تیم تخصیص یافت.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان این خبر، اظهار کرد: تیم صنعت نفت آبادان بخشی مهم از تاریخ و هویت مردم این منطقه به شمار می‌آید.

محمدرضا اسکندری یادآور شد: تخصیص این مبلغ، جدای از ۱۵۰ میلیارد ریالی خواهد بود که پیش‌تر و طی سال جاری از سوی سازمان منطقه آزاد اروند طی یک قرارداد اسپانسرینگ به این باشگاه اختصاص یافته بود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت انگیزه کادر فنی و بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان برای استمرار حضور موفق در لیگ‌برتر کشور، همواره مورد توجه این سازمان قرار داشته و در صورت رفع محدودیت‌های بودجه‌ای، این مرحله از شارژ مالی آخرین واریزی سال جاری نخواهد بود.

  • منبع خبر : منطه ازاد اروند