مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند، به جزییات تعطیلی کلینیک مادر به بهانه ی تعمیرات از سوی سرمایه گذار این مرکز پرداخت. به گزارش همگام خبر، کمال رضایی در پاسخ به پیگیری های این رسانه درباره  علت تعطیلی مرکز جراحی محدود مادر آبادان، ضمن قدردانی از مطالبات مردمی و به حق […]

 

مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند، به جزییات تعطیلی کلینیک مادر به بهانه ی تعمیرات از سوی سرمایه گذار این مرکز پرداخت.

به گزارش همگام خبر، کمال رضایی در پاسخ به پیگیری های این رسانه درباره  علت تعطیلی مرکز جراحی محدود مادر آبادان، ضمن قدردانی از مطالبات مردمی و به حق دانستن آن، گفت: شرکت پارسا گندم طی مکاتبه ای که در ۱۷ آبان ماه سال گذشته با شرکت توسعه و سرمایه گذاری داشت ؛ کلینیک را به بهانه ی تعمیرات این مرکز تعطیل کرده است؛ اما تا کنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده است.

وی خاطر نشان کرد: نزدیک به یکسال است که این کلینیک به صورت تعطیل با مجموعه ای از بدهی ها به کادر درمان، داروخانه و مالک زمین رها شده است.
رضایی با اشاره به اینکه مرکز جراحی محدود مادر با مصوبه هیات مدیره و کمیسیون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند حمایت و راه اندازی شده است؛ افزود: تخلفات عدیده ای از سوی شرکت پارسا گندم  انجام پذیرفت که از طریق شرکت توسعه و سرمایه گذاری پیگیری شد .

ریئس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند ادامه داد: اداره کل بازرسی استان خوزستان؛ شرکت مذکور را موظف به افزایش سهام در مرکز جراحی محدود مادر کرد که متاسفانه این شرکت به تعهداتش در این خصوص هم عمل نکرد‌ و به علت عدم تمکین شرکت پارسا گندم نسبت به ارسال اخطاریه به شرکت فوق و اطلاع رسانی به اداره کل بازرسی، مکاتباتی صورت گرفته است؛ که درصورت سربازدن این شرکت از بازگشایی هرچه سریع تر کلینیک اقدامات حقوقی تکمیلی تری انجام خواهد شد.

کمال رضایی به خدمات شایسته و مثال زدنی که این کلینیک می تواند برای منطقه داشته باشد؛ اشاره کرد و گفت: امیدواریم بزودی شاهد بازگشایی مجدد مرکز مذکور به نفع مردم باشیم.