وی افزود: به صورت روزانه در حال جمع‌آوری سلاح‌های جنگی و تیر‌های جنگی در سطح خوزستان هستیم. سلاح‌های شکاری نیز جمع‌آوری می‌شود، اما آنچه به صورت ویژه مد نظر است جمع‌آوری سلاح‌های جنگی است. مرادی با بیان اینکه سلاح‌های جنگی از مرز‌ها وارد خوزستان می‌شوند، گفت: نیرو‌های مرزبانی در مرز‌های خوزستان به صورت جدی […]

 

وی افزود: به صورت روزانه در حال جمع‌آوری سلاح‌های جنگی و تیر‌های جنگی در سطح خوزستان هستیم. سلاح‌های شکاری نیز جمع‌آوری می‌شود، اما آنچه به صورت ویژه مد نظر است جمع‌آوری سلاح‌های جنگی است.

مرادی با بیان اینکه سلاح‌های جنگی از مرز‌ها وارد خوزستان می‌شوند، گفت: نیرو‌های مرزبانی در مرز‌های خوزستان به صورت جدی در حال کنترل و جلوگیری از ورود سلاح هستند.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: نیرو‌های سپاه و مرزبانی با استفاده از فناوری‌های نوین در حال کنترل مرز‌ها برای جلوگیری از ورود سلاح‌اند و مرتبا در حال ضبط سلاح در مرز‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ غلط تیراندازی در خوزستان باید برداشته شود، گفت: در دو مورد به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد؛ یکی از این موارد سرقت و دیگری سلاح است که حتی یک روز عفو و حتی مرخصی به فردی که به این دلایل به زندان می‌افتد، داده نمی‌شود.
هفت شهرستان خوزستان از داشتن بیمارستان محروم هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در آیین آغاز ساخت بیمارستان الزهرا شهرستان باوی بیان کرد: تلاش ما بر این است که مردم برای دریافت خدمات درمانی به استان‌های دیگر نروند.
در آینده نزدیک بیمارستان‌های باوی، هفتکل و حمیدیه راه اندازی خواهد شد . شهرستان باوی با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت، فاقد بیمارستان است که این موضوع مطالبه جدی مردم این شهرستان بود.
هفت شهرستان خوزستان از بیمارستان محروم هستند که یکی از برنامه‌های مهم احداث مراکز درمانی در این شهرستان‌هاست.