رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: تعداد شهر‌های نارنجی کرونایی از ۱۸ به ۱۴ شهر کاهش یافت. بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، اندیمشک در وضعیت قرمز قرار گرفت، همچنین تعداد شهر‌های نارنجی استان از ۱۸ شهر به ۱۴ شهر کاهش یافته است. با همکاری‌خوب مردم در رعایت شیوه نامه‌های […]

 

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: تعداد شهر‌های نارنجی کرونایی از ۱۸ به ۱۴ شهر کاهش یافت.
بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، اندیمشک در وضعیت قرمز قرار گرفت، همچنین تعداد شهر‌های نارنجی استان از ۱۸ شهر به ۱۴ شهر کاهش یافته است.
با همکاری‌خوب مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شهر‌های هندیجان، مسجدسلیمان، کارون و رامشیر از وضعیت نارنجی خارج و در وضعیت زرد قرار گرفتند.
شهر‌های اهواز، امیدیه، شوش، ایذه، بهبهان، بندر ماهشهر، آبادان، خرمشهر، دزفول، رامهرمز، شوشتر، شادگان، دشت آزادگان و باغملک در وضعیت نارنجی قرار دارند و شهر‌های هندیجان، مسجدسلیمان، کارون، رامشیر، لالی، آغاجاری، اندیکا، هفتکل، گتوند، باوی، هویزه و حمیدیه در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

رئیس پلیس راه خوزستان نیز تصریح کرد: اعمال محمدودیت در شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد همچنان ادامه دارد که مبلغ جریمه شهر‌های قرمز یک میلیون تومان، شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و درون شهری نیز ۲۰۰ هزار تومان است همچنین این محدودیت‌ها تا پایان این شرایط ادامه خواهد داشت.