متقاضیان ثبت‌نام در طرح سرباز معلم استان خوزستان می‌توانند از ۱۴ تا ۲۵ فروردین ماه اقدام به ثبت‌نام کنند. شرایط‌ پذیرش سرباز معلم به شرح ذیل است: ۱- متقاضیان باید دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته مرتبط با آموزش و پرورش باشند. ۲- برگه اعزامِ ۰۱/۰۴/۱۴۰۰، ۰۱/۰۵/۱۴۰۰ و ۰۱/۰۶/۱۴۰۰ قابل پذیرش خواهد […]

 

متقاضیان ثبت‌نام در طرح سرباز معلم استان خوزستان می‌توانند از ۱۴ تا ۲۵ فروردین ماه اقدام به ثبت‌نام کنند.

شرایط‌ پذیرش سرباز معلم به شرح ذیل است:

۱- متقاضیان باید دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته مرتبط با آموزش و پرورش باشند.
۲- برگه اعزامِ ۰۱/۰۴/۱۴۰۰، ۰۱/۰۵/۱۴۰۰ و ۰۱/۰۶/۱۴۰۰ قابل پذیرش خواهد بود که قبلا از طریق دفاتر پلیس ۱۰+ اقدام و صادر شده باشد.
۳- کسر خدمت به هیچ عنوان قابل قبول نیست و مدت خدمت ۲۴ ماه است.
۴- داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند.
۵- ثبت نام مشمولین دارای غیبت در برگه اعزام ممنوع است.
۶- محل خدمت در مدارس روستایی و مناطق محروم استان خوزستان است.
۷- محل اسکان و ایاب و ذهاب به عهده خود سرباز معلم می‌باشد.
۸- پذیرفته شدگان نهایی پس از ثبت نام و تحویل مدارک در صورت کسب امتیاز و تایید صلاحیت عمومی (گزینش) پذیرفته می‌شوند و افرادی که در این مرحله پذیرفته نشوند با توجه به دریافت برگه آماده به خدمت به صورت سرباز عادی اعزام خواهند شد.
۹- ثبت نام اولیه هیچگونه تعهدی برای پذیرش به عنوان سرباز معلم ایجاد نمی‌کند.
۱۰- پذیرش به عنوان سرباز معلمی هیچگونه حق استخدام برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام از روز شنبه (۱۴ فروردین) تا چهارشنبه (۲۵ فروردین) به اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند

  • نویسنده : اکبرکاویانپور