رئیس دستگاه قضایی استان خوزستان خبر داد: با همت و تلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ۳ باند جعل اسناد رسمی ، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خوزستان شناسایی و منهدم شده اند. حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان درگفتگو با همگام خبر گفت: […]

 

رئیس دستگاه قضایی استان خوزستان خبر داد: با همت و تلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ۳ باند جعل اسناد رسمی ، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خوزستان شناسایی و منهدم شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان درگفتگو با همگام خبر گفت: دستگاه قضایی در مسیر تحول خود، در حال برخورد جدی و بدون اغماض با تخلفات درون دستگاهی است و اکنون بیش از هر زمان دیگری، عزم خود را برای مبارزه با فساد جزم کرده که در ۵ ماه اخیر حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان ۳ باند جعل اسناد رسمی ، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خوزستان شناسایی و منهدم کرد.

وی افزود: باند اول اقدام به جعل اسناد رسمی کرده بود ، باند دوم جعل الکترونیکی در شبکه CMS دادگستری انجام می داد و باند سوم کلاهبرداری ، اخاذی و مدی نفوذ بوده اند که متاسفانه تعدادی از پرسنل ناجا ، دادگستری ، اداره ثبت و اسناد و وکیل بوده اند که در یک اقدام ضربتی شناسایی و دستگیر شده اند.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان در ادامه بیان داشت: در این اقدامات ۳۳ نفر از این افراد جرم آنان رشوه ، تشکیل شبکه ارتشاء، جعل اسناد رسمی ، اخاذی ، اعمال نفوذ ، انتقال مال غیر، جعل و سرقت اسناد رسمی و زمین خواری بوده که وفق مقررات با آنان برخورد شد.

وی تصریح کرد: افرادی که با اقدامات مجرمانه به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب می رسانند با برخورد قاطعانه و بدون اغماض مواجه خواهند گردید.

رئیس دادگستری خوزستان از مردم خواست در صورت مواجهه و مشاهده افراد سودجو و زیاده خواه تحت هر عنوان و در هر سمت و منصبی مراتب را فوراً به اطلاع حفاظت و اطلاعات دادگستری استان اعلام کنند و در دام این کلاهبرداران قرار نگیرند.اکبرکاویانپور