دو کتاب «روایت آبادان» و «آبادان، پیدا و پنهان» اثر محمود تیلا به زودی منتشر می‌شوند. محمود تیلا، که سالهاست روزنامه‌نگار است در خصوص کتاب‌های در دست انتشارش گفت: این دو کتاب در پیچ و خم انتشار است. یکی از کتاب‌هایم که مراحل اخذ مجوز و چاپ را طی می کند و در روزهای آینده […]

دو کتاب «روایت آبادان» و «آبادان، پیدا و پنهان» اثر محمود تیلا به زودی منتشر می‌شوند.

محمود تیلا، که سالهاست روزنامه‌نگار است در خصوص کتاب‌های در دست انتشارش گفت: این دو کتاب در پیچ و خم انتشار است. یکی از کتاب‌هایم که مراحل اخذ مجوز و چاپ را طی می کند و در روزهای آینده منتشر می شود، کتاب «روایت آبادان» است.
وی ادامه داد: کتاب «روایت آبادان» را درباره مدیریت شهری نوشته‌ام. این کتاب مجموعه مقالات و نوشته‌های بنده در ۱۵ سال اخیر با موضوع شهرداری و شوراهای وقت از شورای دوم تا شورای پنجم آبادان است که آمار و اطلاعات جالبی در آن ارائه شده است.
تیلا همچنین بیان کرد: کتاب دیگری که به زودی منتشر می‌شود، کتابی با عنوان «آبادان، پیدا و پنهان» است. این کتاب هم مجموعه نوشته‌هایم در خصوص مسائل اجتماعی و توسعه شهری آبادان است که در آن به موضوعات جالب توجهی اشاره شده که برای مخاطبان جذاب است.
این روزنامه‌نگار با اشاره به تالیف کتاب های سوم و چهارم خود بیان کرد: هم اکنون مشغول تدوین کتاب های جدید خود هستم که گردآوری مطالب آن هنوز ادامه دارد اما در سال آینده منتشر خواهند شد.