فرمانده مرزبانی هرمزگان: در درگیری مرزبانان با قاچاقچیان سوخت در آبهای استان هرمزگان مرزبانان برای متوقف کردن شناور قاچاقچیان به سمت سیستم رانشی شناور، تیراندازی کردند که اصابت گلوله به یک نفر از خدمه شناور قاچاقچیان، منجر به کشته شدن وی شد. متأسفانه برخی از افراد ناآگاه تحت تأثیر مطالب و اخبار تحریک‌آمیز توسط رسانه‌های معاند در فضای مجازی به […]

 

فرمانده مرزبانی هرمزگان:
در درگیری مرزبانان با قاچاقچیان سوخت در آبهای استان هرمزگان مرزبانان برای متوقف کردن شناور قاچاقچیان به سمت سیستم رانشی شناور، تیراندازی کردند که اصابت گلوله به یک نفر از خدمه شناور قاچاقچیان، منجر به کشته شدن وی شد.

متأسفانه برخی از افراد ناآگاه تحت تأثیر مطالب و اخبار تحریک‌آمیز توسط رسانه‌های معاند در فضای مجازی به مقر مرزبانان هرمزگان در اسکله بندر کوهستک حمله‌ور شده و به تعدادی از شناورهای سازمانی و تجهیزات دریابانی و همچنین خودروهای مردم عادی و شرکت نفت آسیب وارد کرده و چند تن از مرزبانان  را به شدت مجروح کردند.

رسانه‌های معاند با سوخت‌بر معرفی کردن افراد قاچاقچی قصد مظلوم‌نمایی داشته و در قبال قاچاق میلیون‌ها لیتر سوخت که سرمایه ملی است و دهن‌کجی این افراد به قانون و تعرض به مأموران مرزبانی سکوت مرگباری می‌کنند.