به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید علی موسوی رویکرد چهاردمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی را معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری و جذب سرمایه گذار دانست و افزود: نمایشگاه امسال نسبت به سنوات گذشته تفاوت عمده ای داشت و آن تأکید بر فرصت های سرمایه […]

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید علی موسوی رویکرد چهاردمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی را معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری و جذب سرمایه گذار دانست و افزود: نمایشگاه امسال نسبت به سنوات گذشته تفاوت عمده ای داشت و آن تأکید بر فرصت های سرمایه گذاری گردشگری و جذب سرمایه گذار است که خوشبختانه و تا این لحظه منطقه آزاد اروند با همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری جزو شلوغ ترین و پر بازدیدترین غرفه های این نمایشگاه، بوده است.
موسوی تصریح کرد: به دلیل حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی، معاونت سرمایه گذاری با همکاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، ۲۰ بسته سرمایه گذاری گردشگری را برای جذب سرمایه گذار آماده و در این نمایشگاه عرضه کردیم.
سید علی موسوی با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان از فرصت ها و بسته های سرمایه گذاری گردشگری، اذعان داشت: امیدواریم در سال۱۴۰۰ شاهد حضور سرمایه گذاران در بخش گردشگری آبی، بازار، هتل سازی، بوم گردی و سایر خمات مرتبط با گردشگری در منطقه آزاد اروند، باشیم.