اسامی برندگان مسابقه گام دوم انقلاب اعلام شد مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند از اعلام نتایج و معرفی نفرات برنده مسابقه پیامکی گام دوم انقلاب در شهرستان خرمشهر، خبر داد. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حمید بحرینی با شاره به اینکه صدور بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» […]

اسامی برندگان مسابقه گام دوم انقلاب اعلام شد

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند از اعلام نتایج و معرفی نفرات برنده مسابقه پیامکی گام دوم انقلاب در شهرستان خرمشهر، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حمید بحرینی با شاره به اینکه صدور بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» از سوی مقام معظم رهبری، تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد،افزود: برندگان مسابقه پیامکی ‏‏”بیانیه گام دوم انقلاب” که به مناسبت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی توسط مدیریت توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر برگزار شده بود، مشخص شدند.
وی اظهار داشت: این مسابقه  در قالب سوالات تستی طراحی شده بود و پس از بررسی و قرعه کشی نهایی، زینب کریمی از قم، هانیه لطفی از سمنان، مسعود خلیلی از قم و مهدی جمشیدی و محمد رضا جمالی هر دو از شهرستان شیراز بعنوان برندگان نهایی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.