رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز بستری بیماران کرونایی در بیمارستان ۱۷شهریور آبادان خبر داد. دکتر شکراله سلمان‌زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان که صبح امروز به همراه دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، صورت گرفت در گفتگو با خبرنگار وب‌دا اظهار کرد: تنها راه مبارزه به ویروس کرونا کماکان […]

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز بستری بیماران کرونایی در بیمارستان ۱۷شهریور آبادان خبر داد.

دکتر شکراله سلمان‌زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان که صبح امروز به همراه دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، صورت گرفت در گفتگو با خبرنگار وب‌دا اظهار کرد: تنها راه مبارزه به ویروس کرونا کماکان پیشگیری است و مردم عزیز باید دستورالعمل‌های بهداشتی را به شدت و بیش از پیش رعایت کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس جهش‌یافته در منطقه، نیاز نیست مردم هیچ اقدام خاصی را غیر از همان اقدامات قبلی انجام بدهند، در شرایط کنونی نیز مثل گذشته، برگزار نکردن دورهمی‌ها، ماندن در منزل، استفاده از ماسک، شستن مکرر دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی، باید به جد رعایت شود.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: شرایط امروز در منطقه ما قرمز است، و شرایط قرمز بحران و اضطرار را نشان می‌دهد، مرکز اصلی بیماران کرونایی ما پر شده و بیمارستان دوم معین کرونا شروع به بستری کرده است که امیدواریم با پیشگیری ورودی بیمارستان‌ها را کاهش بدهیم.