مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد اروند در نشست اعطای احکام اعضای شورای بسیج حوزه سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بسیج شجره طیبه است و روز به روز توانمندتر و پر ثمر تر خواهد شد. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در این نشست که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی […]

 

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد اروند در نشست اعطای احکام اعضای شورای بسیج حوزه سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بسیج شجره طیبه است و روز به روز توانمندتر و پر ثمر تر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در این نشست که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد اروند با همراهی سرهنگ احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان و دیگر مسئولین مربوطه و اعضا شورای بسیج سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد؛ احکام اعضای شورای فرماندهی این پایگاه، به آنها اعطا شد.
عیسی خزینه پور ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب سلامی؛ بسیج را شجره طیبه دانست و افزود: بسیار خرسندم که سازمان منطقه آزاد اروند دارای چنین نیرو های توانمندی است که پیگیر ارزش ها و مسائل انقلاب هستند.
وی رسالت بسیج از بدو انقلاب تا کنون را واضح و مشخص عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا، ایثار گران، جانبازان و بسیجیان هرگز به دنبال منافع خود نبوده و تمایلی به استفاده از مزیت های در نظر گرفته شده برای خود و خانواده های خود نداشته اند.
مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد اروند، خاطرنشان کرد: شاخصه اصلی بسیجی بودن هدف و غایت است و آن هم خدمت بی منت در راه خداست، آنها هرگز به دنبال دیده شدن نبوده و نیستند شهید سرلشکر قاسم سلیمانی نمونه بارز آن است که همه کارهایش برای راضی خدا و خدمت به مردم بود وی هیچگاه بدنبال دیده شدن نبود لذا می بینیم که امروز رفتار و منش قاسم سلیمانی تبدیل به یک مکتب شده است.
عیسی خزینه پور خطاب به اعضای شورای بسیج سازمان منطقه آزاد اروند، تأکید کرد: بزرگ ترین هنر شما برادران و خواهران شورای بسیج سازمان منطقه آزاد اروند در این است که همه نیروهای شاغل این سازمان را علاقه مند به حضور در بسیج کنید و در صورتی که این مهم رخ دهد در کارتان موفق بوده اید.