از سه کارخانه لوازم آرایشی، تولید دستگاه کارت خوان و تولید دوربین مدار بسته در منطقه آزاد اروند بهره برداری شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند صبح دوشنبه با حضور معاونان سازمان منطقه آزاد اروند، امام جمعه محترم آبادان و معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان […]

 

از سه کارخانه لوازم آرایشی، تولید دستگاه کارت خوان و تولید دوربین مدار بسته در منطقه آزاد اروند بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند صبح دوشنبه با حضور معاونان سازمان منطقه آزاد اروند، امام جمعه محترم آبادان و معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان سه کارخانه تولید محصولات آرایش، تولید دستگاه کارت خوان و مونتاژ دوربین های مدار بسته در شهرک صنعتی آبادان بهره برداری شد.
واحد صنعتی پایانه های فروش آنلاین بی سیم با سرمایه گذاری ۷۸۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر مستقیم و ۲۵۰ نفرغیرمستیم با تولید دستگاه کارت خوان با هدف تامین نیاز بازار داخلی فعالیت خود را در شهرک صنعتی آبادان آغاز کرد .
واحد صنعتی آرمان ایمن صبح اروند نیز با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال با خط تولید و توزیع سیستم امنیتی، دوربین مدار بسته، دزدگیر و درب اتوماتیک با ایجاد اشتغال برای ۳۵ نفر به صورت مستقیم با ظرفیت هزارعدد تولید در روز و با هدف تامین نیاز بازار داخلی و خارجی به بهره‌برداری رسید.
همچنین واحد ارژنگ آرایش الوند اروند نیز با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال با تولید انواع لوازم آرایشی با ایجاد اشتغال ۹۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم با هدف تامین نیاز بازار داخلی در شهرک صنعتی آبادان به بهره برداری رسید.
این سه واحد صنعتی نوزدهیمن، بیستمین و بیست و یکمین پروژه بهره‌برداری شده در سال جهش تولید است که در سرزمین فتح وارد مدار تولید شدند و در هفته جاری نیز سه پروژه دیگر افتتاح خواهند شد.