معاون کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: انجام تشریفات و عملیات ورود کالا در مبادی ورودی منطقه آزاد اروند تسهیل می یابد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید علی موسوی در نشست مشترک این سازمان با گمرک جمهوری اسلامی که در فرمانداری […]

 

معاون کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: انجام تشریفات و عملیات ورود کالا در مبادی ورودی منطقه آزاد اروند تسهیل می یابد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید علی موسوی در نشست مشترک این سازمان با گمرک جمهوری اسلامی که در فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد افزود: در این نشست نمایندگان گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان منطقه آزاد اروند توافق کردند تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر و نیز کالا‌های مصرفی، ماشین آلات، قطعات و مواد اولیه مورد نیاز واحد‌های تولیدی و صنعتی، از بدو ورود تا خروج به عهده گمرک سازمان منطقه آزاد اروند باشد.
وی بیان کرد: در رابطه با سایر کالا‌های تجاری نیز کنترل و نظارت در مبادی ورودی و خروجی برعهده گمرک جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: مصوب گردید گمرک جمهوری اسلامی ایران نظارتی بر مبادی ورودی و شهرک های صنعتی منطقه آزاد اروند نداشته باشد و نظارت بر کالاهای تجاری را در مبادی خروجی انجام دهد.