اقدام شایسته و قابل تقدیر دستگاه قضا   پیگیری های ویژه رئیس کل دادگستری خوزستان در مناطق بحرانی بعد از ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان به همراه آقای ممبینی رئیس سازمان بازرسی استان خوزستان از مناطق مختلف بحرانی شهرستان های اهواز و کارون بازدید کردند. در ابتدا ایشان با […]

اقدام شایسته و قابل تقدیر
دستگاه قضا

 

پیگیری های ویژه رئیس کل دادگستری خوزستان در مناطق بحرانی

بعد از ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان به همراه آقای ممبینی رئیس سازمان بازرسی استان خوزستان از مناطق مختلف بحرانی شهرستان های اهواز و کارون بازدید کردند.
در ابتدا ایشان با حضور در محله حصیرآباد اهواز که یکی از نقاط بافت فرسوده و کمتربرخوردار شهر هستند از نزدیک و چهره به چهره با مردم دیدار و گفتگو کردن و پای درد و دل آنها نشستن.
سپس در خیابان های پای کوه که خطر ریزش داشتن حاضر شدند و از خسارت های وارده و ویران شدن خانه ها به صورت میدانی و موردی بازدید بعمل آوردند.
برنامه دیگر ایشان حضور در شهرستان کارون و بویژه شهر کوت عبدالله بود که شبهای گذشته نیز به آنجا رفته بودند تا در جریان روند اجرایی شدن وعده های داده شده توسط مسئولین قرار بگیرند.
در جریان این بازدید چند ساعته با حضور در فرمانداری کارون و پیگیری ایشان جلسه ای با اعضای شورای تامین و شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ویژه نقاط بحرانی شهر کوت عبدالله شکل گرفت که هر یک از دستگاه ها گزارشات خود را دادند و ایشان برخی را در همان زمان پیگیری و مرتفع نمودند و تذکری جدی دادند به دستگاه هایی که کم کاری کردند و قصوری مرتکب شدند که باعت ورود خسارت به مردم شده برخورد میکنیم.
و در آخر یکی از ویژه ترین اقدامات ایشان ارائه گزارش از مشکلات و کمبود ها در تماس آنی با رئیس قوه قضائیه حضرت آیت الله رئیسی بود که ایشان ضمن تاکید بر ادامه پیگیری مشکلات دستور ورود سازمان بازرسی به موضوع را نیز صادر کردند.