پایگاه خبری تحلیلی:همگام نیوز ویژه ویژه کلام رهبری: زندگی بی شادی و بی لبخند زندگی دوزخی است،زندگی بهشتی،زندگی بالبخند است یکی از اهداف گام دوم انقلاب «شاد زیستن» (به کوری چشم کسانی که باگام دوم انقلاب و امید بخشیدن به مردم مشکل دارند..*) من متعجبم از بعضی اشخاص که چرا نسبت به مثبت اندیشی و […]

پایگاه خبری تحلیلی:همگام نیوز

ویژه ویژه

کلام رهبری:
زندگی بی شادی و بی لبخند زندگی دوزخی است،زندگی بهشتی،زندگی بالبخند است

یکی از اهداف گام دوم انقلاب «شاد زیستن»

(به کوری چشم کسانی که باگام دوم انقلاب و امید بخشیدن به مردم مشکل دارند..*)

من متعجبم از بعضی اشخاص که چرا نسبت به مثبت اندیشی و امید دادن به مردم و شاد بودن از شادی مردم و به قولی با مبحث گام دوم انقلاب که ایجاد امید در دلهای افسرده مردم است مشکل دارند!!!

البته این پر واضح است که نوع سبک زندگی آشفته و چالش های روحی عاطفی برخی ها با شادبودن و شادی آفرینی مغایرت دارد…

کمابیش تمامی عزیزان و همشهریان من از نحوه گزارش و نوع قلم حقیر آشنایی دارند و بر کسی پوشیده نیست که تنها در راستای منافع عامه همشهریانم قلم زده ام نه به جهت منافع شخصی … و نه تنها به گلایه های کودکانه نپرداخته بلکه در بسیاری از موارد راهکاری هرچند مختصر با مشورت گرفتن از اهل فن ارائه داده ام و مواردی بوده که بعد از درج خبر حقیر مدیران مربوطه در پی رفع و رجوع معضل و مشکل شتافته اند که در اینجا جای تقدیر و سپاس دارد

حال سوال این است

اینکه خبرنگاری یک ویژگی را ببیند و گزارشی مردمی تهیه نماید و باعث ایجاد نشاط و امید در مردم شود و به مردمی که این ویژگی را ندیده اند نشان دهد چه ایرادی میتواند داشته باشد؟

آنهم خبر نگاری که هزاران بار یک تنه کنار مردمی بوده که حق وحقوق آنها از طرف برخی مسئولین پای مال شده وبا حضورش بدون هیچ چشم داشتی گزارشی تهیه کرده وقلمی زده است وحتی مورد هجوم وبی مهری برخی از دستگاه های دولتی هم قرار گرفته که بردن نام آنها امتنا می کنیم وهمه چیز را به خداوند منان واگذار …..

هرکس میتواند بدنبال راه و اندیشه خود ودیدگاه خود نسبت به تهیه معضلات و موارد مثبت بپردازد

اگر برخی توان هیچ کدام راندارند حسد براچه !!؟؟
شما می توانید به میزان توانمندی خود گزارش از تراوشات ذهنیتان اقدام نمائید و اجازه بدهید دوستان رسانه آزاد باشند و خط فکری خود را دنبال کنند!!!

قرار نیست آنچه شما می اندیشید را دیگران دنبال کرده و بنا به خوش آمد برخی ها گزارش تهیه شود

جالب است. خیلی خوشحال میشم یکبار مطلبی از برخی ها که انقدر منصفانه انتقاد می کنند ، چه انتقا دی و چه مثبت در مسائل و مصائب شهرم ببینم و با قلمتان آشنا بشوم

تا بحال هر چه از قلم فرسایی برخی ها نظاره کرده ام بنده را بیاد منتقدین سینما انداخته زیرا هر وقت مطلبی دیده ایم فقط ایراد از نوشتار یا گزارش افراد مرتبط با رسانه بوده است..

انتقاد کردن کار سختی نیست اما دادن راه حل برای ایجاد امید و شاد کردن مردم چیز دیگریست که
متاسفانه برخی ها فاقد این ویژگی ها هستید و همیشه نیمه خالی لیوان را می بینید و این نوع نگاه به افراد خسته و بریده از اجتماع و ناامید از انقلاب تعلق دارد ….

از خداوند منان برای این دسته از افراد شادی همراه با امید به آینده و دیدن نیمه پر لیوان را آرزومندم!!!

در آخر عرض کنم در درگاه خداوند منان که بنده بابت گزارش تصویری واخبار هیچ وجهی دریافت نکرده ونمی کنم وبه پیشنهاد دوستان بزرگی که در شهرستان واستان داشته وخواهم داشت که از بردن نام آنها معذورم این حرکت انقلابی را انجام داده وخواهم داد…

وهدف خدمت به مردم بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و بس….

اکبرکاویانپور

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی:همگام نیوز