به گزارش همگام نیوز/فرمانده انتظامی خرمشهر از شناسایی و دستگیری سارق مسلح سیم برق با ۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ”همت علی ترکارانی” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه سیم برق در شهرستان خرمشهر، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی […]

 

به گزارش همگام نیوز/فرمانده انتظامی خرمشهر از شناسایی و دستگیری سارق مسلح سیم برق با ۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”همت علی ترکارانی” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه سیم برق در شهرستان خرمشهر، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی خرمشهر با انجام اقدامات تخصصی و ویژه موفق شدند یک سارق مسلح سیم برق در شهرستان خرمشهر را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ ترکارانی تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی فنی ماموران پلیس آگاهی به ۲ فقره سرقت مسلحانه سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.