آغاز عملیات تنظیف و شستشوی معابر شهری آبادان معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از آغاز به کار نیروهای اجرایی جهت شستشو و جاروکشی معابر با همکاری شهرداری آبادان، خبر داد. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، فالح صفایی ضمن اعلام این خبر، افزود: با نزدیک شدن به […]

آغاز عملیات تنظیف و شستشوی معابر شهری آبادان

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از آغاز به کار نیروهای اجرایی جهت شستشو و جاروکشی معابر با همکاری شهرداری آبادان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، فالح صفایی ضمن اعلام این خبر، افزود: با نزدیک شدن به عید سعید فطر، سازمان منطقه آزاد اروند با کمک شهرداری آبادان اقدام به جاروکشی و شستشوی برخی از معابر اصلی این شهر نظیر بلوار امیرکبیر، خیابان امام خمینی(ره)، بلوار آزادی و فرودگاه، نموده است.

وی حفظ نظافت عمومی، آراستگی و پاکیزگی شهری خصوصا در ایام کرونایی را از جمله اهداف این طرح دانست و اظهار داشت: ۲۳ نیروی اجرایی و ۳ دستگاه ماشین آتش نشانی از طرف این سازمان در اختیار شهرداری آبادان جهت اجرای عملیات تنظیف، قرار گرفته است.

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح زمان و نحوه اجرای این کار، خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات رسان در ساعات اولیه روز اقدام به جاروکشی کرده و در شب هنگام، کار شستشو را جهت زدودن آلودگی ها، انجام می دهند.