معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از اجرای شبکه توزیع آب و انشعابات خانگی مناطق کوی کارمندان، بهروز، ایثار و ویلا در خرمشهر، خبر داد. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، فالح صفایی ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای توجه ویژه این سازمان به مناطق محروم […]

 

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از اجرای شبکه توزیع آب و انشعابات خانگی مناطق کوی کارمندان، بهروز، ایثار و ویلا در خرمشهر، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، فالح صفایی ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای توجه ویژه این سازمان به مناطق محروم و همچنین رفع مشکل کم آبی شهرستان های خرمشهر و آبادان که طی سال های اخیر به یکی از معضلات اجتماعی این دو شهرستان تبدیل گشته بود، قرارداد این پروژه در قالب موافقت نامه ای با شرکت آب و فاضلاب خوزستان منعقد گردید.
وی در خصوص بودجه اختصاص یافته به این پروژه عمرانی، اظهار داشت:  بودجه مورد نیاز این پروژه حدود ۷۱ میلیارد ریال پیش بینی شده که تماماً توسط سازمان منطقه آزاد اروند تأمین اعتبار شده است.
صفایی با بیان اینکه اجرای این پروژه بخشی از اهداف منطقه آزاد اروند در توسعه زیر ساخت های عمرانی را که در طرح راهبردی این سازمان منظور گردیده است محقق می نماید، خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده اجرای پروژه مذکور تأثیر قابل توجهی در ارتقا سطح سلامت و رفاه اجتماعی مناطق تحت پوشش خود خواهد داشت.
معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در  توضیح پیشرفت فیزیکی این پروژه ، تصریح کرد: تاکنون اجرای شبکه توزیع آب و انشعابات خانگی  مناطق ذکر شده با ۲۸۰۰۰ متر لوله گذاری و نصب بیش از ۱۳۸۰ انشعاب خانگی،  پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی  داشته و هم چنان در حال اجرا است و  پیش بینی می شود حداکثر تا دو ماه آینده و با نصب ۷۲۰ انشعاب خانگی دیگر این طرح به بهره برداری کامل برسد.